Walhalla - Reisverslag uit Traralgon, Australië van Aad en Conny Nederveen - WaarBenJij.nu Walhalla - Reisverslag uit Traralgon, Australië van Aad en Conny Nederveen - WaarBenJij.nu

Walhalla

Blijf op de hoogte en volg Aad en Conny

18 Januari 2013 | Australië, Traralgon

Donderdag zouden we naar walhalla gaan. Het zou 39 graden worden . Walhalla is gelegen tussen allemaal bergen dus de temperatuur is daar te harden op zo'n warme dag.
Onze eerste stop was in thomson dam. Een prachtig gebied . Het is een wateropslag voor melbourne. Helaas konden we maar heel kort uitstappen want er waren zoveel vliegen. We werden gewoon aangevallen ondanks dat we ons gesprayd hadden. We moesten wel lachen hoor. The australian salute!!! Hahahaha
Daarna gingen we naar het historische stadje walhalla. Een oud mijnwerkers en goud stadje dat jaren geleden meer dan 10.000 inwoners had. Ook twaalf of dertien hotels. Winkels , een postkantoor een bank en kerk. Een oude begraafplaats. We hebben rustig rondgekeken. 's middags op tijd teruggegaan want we moesten ons voorbereiden op het afscheidsdiner. (Gelukkig maar want later werd het afgezet ivm de bosbranden).
Vier van de zeven neven en nichten waren er met hun partners. Dat is heel bijzonder want je kunt je voorstellen dat de afstanden hier heel groot zijn.
Het was heel gezellig. Joshua had een speech voorbereid. Heel goed gedaan. Ook anderen verrasten ons met lieve woorden. Het was best emotioneel allemaal.
Tijd voor de laatste foto's en knuffels en kussen.
We hebben er een hele familie bij. We waren zo welkom.
's avonds zijn we meegenomen naar theo en rosa voor de laatste twee nachtjes.
Vrijdag hebben we onze koffers gereorganiseerd en ingepakt.
Zijn ons nu aan het voorbereiden op onze terugreis.
Wat is het allemaal snel gegaan en wat hebben we vreselijk veel gezien. Allemaal heel erg bedankt voor het volgen , lezen van onze blog. En natuurlijk voor de lieve reacties.
We hopen jullie snel te zien zodat we alles aan jullie kunnen vertellen. Of zijn jullie het al zat. Haha
Nou tot snel dan maar.
Als je van huis bent besef je hoe rijk we zijn met zulke lieve kinderen familie en vrienden om ons heen.

Heel veel liefs van ons

• 18 Januari 2013 - 09:22

Yvonne:

Hallo buurtjes

Het is zeker snel gegaan, maar door jullie verhalen zijn we een beetje bij jullie geweest jullie kunnen er op terug kijken als jullie weer thuis zijn bereid je voor op de kou hier.
    Veel liefs de buurtjes

• 18 Januari 2013 - 23:45

Hans En Elly:

hoi Aad en Con,

Het zit er weer bijna op. We denken dat jullie kunnen terugkijken op een hele mooie tijd.
    Het zal best wel raar zijn om weer afscheid te moeten nemen van iedereen.
    Maar ja, hier is het ook leuk.
    We wensen jullie een hele goede terugreis en we bellen van de week even en hopen jullie weer snel te zien.
    Groetjes
    Hans en Elly

• 19 Januari 2013 - 20:22

Thea En Rob:

Lieve Aad en Conny,

Wat een prachtige tijd om aan terug te denken, wat is het snel gegaan van het moment om te denken over gaan tot al weer bijna thuiskomen jeetje maar niemand neemt deze herinneringen van jullie af en wij hopen tzt veel verhalen te horen want is toch anders dan lezen. Hopenlijk tot gauw nadat jullie eerst weer even zullen moeten wennen aan het heerlijke hollandse klimaat!
    Veel liefs xx