Moe - Reisverslag uit Moe, isla, Antarctica van Aad en Conny Nederveen - WaarBenJij.nu Moe - Reisverslag uit Moe, isla, Antarctica van Aad en Conny Nederveen - WaarBenJij.nu

Moe

Door: Conny en Aad

Blijf op de hoogte en volg Aad en Conny

21 December 2012 | Antarctica, Moe, isla

We zijn gisteren in Moe aangekomen.

We zijn vandaag o.a. naar de maroondah dam geweest waar een groot zoetwaterreservoir ligt. Aan de andere kant van de dam ligt een prachtig aangelegd park.
Daarna zijn we naar Marysville geweest waar de bosbranden hebben gewoed in 2009. We hebben de man gesproken die de DVD over de bodbranden heeft gemaakt . Dat was heel toevallig. Hij heeft tijdens de bosbranden zichzelf weten de redden door in een vijver te springen en vandaaruit heeft hij alles gefimd om hem heen.
Daarna zijn we doorgereden naar de Stefenson falls waar je een prachtig uitzicht hebt op de waterval. Daarna door naar Healesville sanctuary gereden waar we heel veel australische dieren hebben gezien. Heel gaaf om te zien maar in de natuur is natuurlijk leuker. We zien heel veel aangereden wombats. Inmiddels ook onze eerste cookaburra gezien. Ze zijn helaas erg schuw dus rustig fotograferen is er niet bij. Maar we hebben ze toch op de foto.

de komende dagen itten we bij familie voor de kerstdagen. Daaerna door naar Sydney en omgeving. Op 4 januari vertrekken we naar onze volgende bestemming. Wordt vervolgd.

Voori iedereen fijne kerstdagen en een goed begin van 2013.

Gr. C&A

• 21 December 2012 - 11:58

Carola:

Hoi Conny en Aad.
    Zo te horen hebben jullie het erg naar je zin.
    Jullie ook alvast hele fijne kerstdagen.

• 21 December 2012 - 13:29

Yvonne:

Hallo buurtjes

Wat een avontuur beleven jullie prachtig gebied ook van hier prettige kerstdagen een goed 2013
    Ook voor de familie daar.

De buurtjes

• 21 December 2012 - 17:25

Leo:

Hi Aad & Conny,

Wat 'n geweldig mooie foto's.
    Zo te zien kijken jullie je ogen uit, veel plezier en natuurlijk niet te vergeten fijne kerstdagen met prachtig mooi weer!!

• 21 December 2012 - 19:54

Marsha:

Hi Conny & Aad,

Leuk verslag weer om te lezen. Jullie ondernemen heel veel in Australië,
    Zo zien jullie gelukkig zoveel mogelijk van het prachtige land!
    Hele fijne feestdagen in Australië toegewenst!

Liefs, Marsha

• 21 December 2012 - 21:23

Monique :

Lieve Aad en Con,

Hele fijne feestdagen.

Gr en een dikke kus,John,Monique,Renée en Manon.

• 21 December 2012 - 23:15

Frans:

Hoi vrienden
    Die babykoala wil ik (marina) wel hebben hoor. Weer prachtige foto"s.
    Hele fijne kerstdagen en ook alweer 33 jaar gelukkig getrouwd. Dikke kussen
    Frans en Marina.

• 22 December 2012 - 22:41

Petra:

Jullie ook fijne feestdagen en mooi en kleurrijk 2013!

• 22 December 2012 - 23:42

Hans En Elly:

hoi Aad en Con,

Het zijn weer mooie foto's, hoor.
    Wij wensen jullie en de hele familie ook hele fijne dagen toe en
    een goed uiteinde en een nog beter begin.
    Groetjes
    Hans en Elly

• 23 December 2012 - 14:39

Aad En Conny Nederveen:

Dank jullie wel allemaal! 36 graden vandaag en morgen 28 gr heel apart deze temp met kerst. Geniet allemaal van elkaar en de gezelligheid en een spetterend begin. Vergeet niet te kijken naar ons in sydney (bij jullie 's middags). We zwaaien en nemen een toast op jullie allemaal oke. Xxxxx