australia zoo of steve irwin - Reisverslag uit Gympie, Australië van Aad en Conny Nederveen - WaarBenJij.nu australia zoo of steve irwin - Reisverslag uit Gympie, Australië van Aad en Conny Nederveen - WaarBenJij.nu

australia zoo of steve irwin

Blijf op de hoogte en volg Aad en Conny

13 Januari 2013 | Australië, Gympie

Vandaag hebben we de Australische dierentuin bezocht. De beroemde van steve irwin. Een prachtig aangelegd park met allerlei soorten palmbomen en australische diersoorten. Het was een hele hete dag dus zweten geblazen. Veel drinken en een hoed op. Je kon af en toe onder een water nevel doorlopen. Heerlijk. De vrouw en kinderen een zoon robbert en dochter bindi waren er. Ze deden een show met een krokodil, slangen en vogels die vlak boven je hoofd vliegen.
Als jullie steve nog kunnen herinneren zijn zijn kinderen net als hij. Beetje over de top. Maar we hebben lol gehad.
Genoten van de dieren en wat een mooie omgeving. Je komt hier echt heel dicht bij de dieren. Zoals koala's die in bomen zitten en die je mag aanraken. De rangers staan er wel bij om er op toe te zien of de mensen het op de juiste manier doen . Sommige koala's hebben " pauze " dus die moeten dan met rust gelaten worden. Onze eerste wombat hebben we hier gezien. We zagen er eerder twee maar de waren aangereden en dus dood langs de kant van de weg. Nu zagen we er dus een, alleen zat die in een karretje met een riem om zijn nek. We lagen in een deuk. Later zagen we er nog een paar.
Het was een heel andere dierentuin dan in sydney.

's avonds een heerlijke hamburger gegeten in de "burger bar". Heerlijk vers gemaakt en niet vet. Ook de koude drankjes gingen er in( heel snel) 20 seconden voor het eerste biertje. Daarna nog een heerlijk ijsje toe.
We zagen op de valreep nog vleermuizen in de straat. Hele grote!
Het was weer een geweldige dag met pete en saskia.

We spend the day with saskia and pete at the australian zoo. We met bindi!!! The perfect daughter!!!!! Of steve irwin and his perfect!!!!! Wife terry and we met robbert the perfect sun of steve. We enjoyed the show!!! Especially the crocodile show who wasn't interesting in the bindi bait. She wasn't hungry.
We had a great laugh.
It was a bit over the top. We were looking for the roo. And aad found one. Hihihi. Look at the pictures.
We enjoyed all the animals. At night we had a hamburger at the burger bar and a nice ice cream. Mmmmm
What a great day. Perfect place perfect company .

• 13 Januari 2013 - 12:25

Marsha:

Hi Conny & Aad,

Wat gaaf dat jullie naar Australia Zoo zijn geweest. Ik vond dat nog steeds één van de mooiste dagen die ik in Australië heb doorgebracht, zo speciaal om daar geweest te zijn!
    En leuk dat jullie Terry, Bindi en Robbert ook hebben ontmoet! Bij ons waren ze er toen ook, en toen deden ze ook die show! Leuk om te lezen dat dat bij jullie ook zo leuk was. Haalt veel herinneringen weer op, ga straks gelijk even me foto's van die dag bekijken!

Geniet nog lekker van jullie dagen daar! Liefs, Xxx

• 13 Januari 2013 - 13:20

Yvonne:

Hallo buurtjes
    Zo te zien gaat het nog steeds goed en er is veel te zien geniet er maar van het is zo voorbij
    De buurtjes knuffels

• 13 Januari 2013 - 14:23

Frans:

Weer leuk om te lezen.
    Xx frans en marina

• 13 Januari 2013 - 15:25

Leo:

Mooi te lezen dat jullie 't zo naar jullie zin hebben.
    Geniet 'r nog maar even goed van!!