sunshine coast - Reisverslag uit Gympie, Australië van Aad en Conny Nederveen - WaarBenJij.nu sunshine coast - Reisverslag uit Gympie, Australië van Aad en Conny Nederveen - WaarBenJij.nu

sunshine coast

Door: conny en aad

Blijf op de hoogte en volg Aad en Conny

16 Januari 2013 | Australië, Gympie

hallo allemaal, vandaag zijn we met zijn vieren naar allerlei leuke strandjes en badplaatsjes geweest aan de Sunshine caost. het is hier vrijheid blijheid want je mag op een heleboel plaatsen met de auto het strand op. Vanaf Rainbow beach punt kan je met de auto naar Fraser eiland. We zagen het liggen aan de overkant. Het leuk klein maar later bleek dat we tegen de zuidpunt aankeken. het grootste deel van het eilend lag er dus achter.

Vervolgens zijn we doorgereden naar een plek waar Saskia en Pete hun boot in het water laten. We hebben genoten van een drankje en de prachtige omgeving.
Daarna door naar Tin Can Bay waar we de zonsondergang hebben meegemaakt. Helaas zagen we op de achtergrond ook een van de bosbranden in de buurt. Overal zwarte rook. Daarna onze ritnaar huis om ons voor te bereiden op ons vertrek naar Philip Island. We laten jullie nog wel meer weten van onze belevenissen.

• 17 Januari 2013 - 07:10

Yvonne:

Hallo buurtjes

Wat een geweldige ervaringen zeg het zit er bijna op voor jullie geniet nog het is hier glad en koud.

Knuffelde de buurtjes